Začátek trasy: autobus MHD U Labutě
3km/h 1h 14min
4km/h 56 min
5km/h 44 min
Povrch trasy: asfalt, polní a lesní cesta
Popis trasy: Trasa začíná u autobusové zastávky U Labutě. Pokud jdete od Thomayerovy nemocnice, je třeba
přejít Vídeňskou ulici a poté pokračovat ve směru značené cyklostezky A22, kolem golfiště a
Zámku Krč až k benzínové stanici, kde je potřeba přejít ulici Sulická a dát se doleva pod viaduktem.
Cca po 250 m odbočíme doprava (první ulice vpravo), zde projdeme nepříliš pěkným prostředím,
ale po dalších 200m odbočíme doleva na lesní cestu po které pokračujeme dalších 0,5 km a na
křížení cest odbočíme doleva a dojdeme až téměř k Sídlišti, zde půjdeme pěšinou podél ulice
Nad lesním divadlem, ale hned po 50 m odbočíme hned na lesní pěšinu do lesa a po terénně
náročnějším úseku dojdeme po 600 m se dáme ostře doprava po zpevněné lesní cestě projdeme
kolem lesního divadla a po dalších 350m se dáme opět doleva směrem z lesa k ulici Zálesí,
kterou musíme přejít (větší provoz) a dáme se opět doleva a dojdeme na autobusovou zastávku
Sulická, kde tato trasa končí.
Vhodné pro: NW běh kočárky senioři hendikepovaní
  x x

Maximální TF 125 T/min
Stoupání: 112 m
Klesání: 59 m
Nutriční komentář: Pokud Vás příliš nezpomalí náročnější úsek, tato trasa Vám pravděpodobně nezabere více než
hodinu. Pokud tedy na cestu nevyrazíte s prázdným žaludkem, bude Vám stačit pouze
doplňovat tekutiny. Vezměte si s sebou láhev o objemu 0,5 litru, v horkém počasí i větší.
Naplňte si ji minerální vodou, případně mírně oslazenou přidaným džusem (v poměru
džus:voda - 1:3) nebo vychladlý ovocný čaj. Diabetici by neměli zapomenout na první pomoc
pro případ hypoglykémie v podobě krabičky džusu nebo hroznového cukru.