Triptych Forsythe-Clug-McGregor přináší v jednom večeru směs tří odlišných pohledů a uměleckých názorů.

William Forsythe je přední osobností světového tance. Spojuje balet s vizuálním uměním, přináší na scénu abstrakci, ale i výraznou divadelnost. Jeho konceptuální choreografická vize se inspiruje výtvarnými instalacemi, filmem, počítačovou tvorbou, mluveným slovem a experimentální hudbou. Dílo The Second Detail je hravé, ale i silné, doprovázené rytmickou hudbou nizozemského skladatele Thoma Willemse, častého Forsythova spolupracovníka. Choreografie vznikla v roce 1991 pro Kanadský národní balet a je specifická díky neoklasické symetrii s plynule stupňovanou technickou náročností. Forsythe si hraje s tempem a typickými liniemi mimo osu.

Edward Clug, umělecký ředitel a choreograf Slovinského národního baletu v Mariboru, dosáhl choreografického věhlasu v roce 2005 dílem Radio and Juliet. Renomovaný umělec pracuje například pro Nizozemské taneční divadlo, Curyšský balet, Královský balet ve Flandrech, Les Grands Ballets Canadiens, Vídeňskou státní operu, West Australian Ballet nebo Augsburský balet. Choreografii Handman vytvořil Clug v roce 2016 pro Nizozemské taneční divadlo 2 (NDT 2), byl za ni nominován v roce 2017 na prestižní ocenění Benois de la danse.

Wayne McGregor je jedním z nejvýznačnějších současných britských choreografů s jedinečným pohybovým slovníkem, který integruje tanec, film, výtvarné umění, digitální technologie i přírodní vědy. Ve svém díle EDEN | EDEN se zabývá vlivem technologií na estetiku okolí – ale i lidského těla.